Pavel Kočí

Master's thesis

Zavedení programu na podporu prodeje automobilů ve společnosti Opel

Implementation of the cars sales supporting programme in Opel company
Abstract:
Tématem této diplomové práce je zavedení programu Opel Partner na podporu prodeje nových automobilů importérem vozů Opel. Úvodní teoretická část se nejprve zaměřuje na vysvětlení marketingových pojmů a nástrojů, které v praxi úzce souvisejí s tímto programem. V dalším bloku teoretické části je postupně představen a popsán evropský automobilový trh, následně pak trh český a slovenský. Český a slovenský …more
Abstract:
The topic of this master's thesis is implementation of the Opel Partner programme as new cars sales support of the importer Opel. Introductory theoretical part of this thesis is at first focused on explanation of marketing concepts and tools, that are in praxis very closely related to the Opel Partner programme. Next theoretical part concerns european automotive market and more detailly Czech and Slovak …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 2. 2014
  • Supervisor: Oldřich Vávra
  • Reader: Jiří Doležal

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39261