Partnerství pro místní rozvoj ve firmě SINUSPARK s.r.o., Dobšice – Petra Domanizova
Petra Domanizova
Bachelor's thesis
Partnerství pro místní rozvoj ve firmě SINUSPARK s.r.o., Dobšice
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce je navrhnout několik adekvátních řešení pro zlepšení vztahů s veřejností v oblasti místního rozvoje pro firmu SINUSPARK s.r.o., která sídlí a také podniká v obci Dobšice. Sem řadíme nejen vztahy s místní správou, tedy obcí v místě sídla společnosti, ale také vztahy s veřejností, čili občany obce Dobšice. V první části jsou zpracovány teoretické principy marketingu, místního …viacAbstract:
The subject of the thesis is to suggest a number of adequate solutions, to improve public relations in the field of local development for the company SINUSPARK, Ltd., which is located and operates in the village Dobšice. Here it is included not only relations with the local governament, municipalities at the head office, but also public relations, public community of Dobšice. The first part present …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2011
Identifikátor:
http://theses.cz/id/22bxbn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOMANIZOVA, Petra. \textit{Partnerství pro místní rozvoj ve firmě SINUSPARK s.r.o., Dobšice}. Online. Bakalárska práca. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o., Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/22bxbn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova
Názov
Vložil
Vložené
Práva