Bc. Petra Kočová, DiS.

Bachelor's thesis

Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky

The marketing situatuation analysis of selected retail store
Abstract:
Tématem bakalářské práce je Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky. Maloobchodní jednotkou byla zvolena společnost Sconto nábytek, s. r. o. v Českých Budějovicích. Cílem práce je analyzovat vlivy působící na vnější a vnitřní prostředí dané maloobchodní jednotky. Pro vyhodnocení pozice na trhu byly použity tyto analýzy: strategická mapa, analýza konkurence, Porterův model pěti sil …more
Abstract:
Bachelor thesis theme is marketing situational analysis on selected retail unit. As retail unit was picked the Sconto nábytek s. r. o. in Czech Budweis. Purpose of bachelor thesis is analyzing the influences of external and internal enviroment of selected retail unit. The evaluation of market position was done by these analysis: strategic map, analysis of competition, Porter’s five forces model, analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 7. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 8. 2015
  • Supervisor: Ing. Lukáš Kučera
  • Reader: Ing. Jana Ochotná

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management