Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky – Bc. Petra Kočová, DiS.
Bc. Petra Kočová, DiS.
Bakalářská práce
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
The marketing situatuation analysis of selected retail store
Anotace:
Tématem bakalářské práce je Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky. Maloobchodní jednotkou byla zvolena společnost Sconto nábytek, s. r. o. v Českých Budějovicích. Cílem práce je analyzovat vlivy působící na vnější a vnitřní prostředí dané maloobchodní jednotky. Pro vyhodnocení pozice na trhu byly použity tyto analýzy: strategická mapa, analýza konkurence, Porterův model pěti sil …víceAbstract:
Bachelor thesis theme is marketing situational analysis on selected retail unit. As retail unit was picked the Sconto nábytek s. r. o. in Czech Budweis. Purpose of bachelor thesis is analyzing the influences of external and internal enviroment of selected retail unit. The evaluation of market position was done by these analysis: strategic map, analysis of competition, Porter’s five forces model, analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ypzfg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2015
- Vedoucí: Ing. Lukáš Kučera
- Oponent: Ing. Jana Ochotná
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing analysis of a selected company
Tomáš Růžička -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková