Jan Hecht
Diplomová práce
Praktická režie druhého plánu
Background Action Directing Practice
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na režijní pojetí tzv. “druhého plánu”. Nejprve je rozebrán teoretický rámec vymezující dosavadní popsání problematiky a následně se autor věnuje upřesnění terminologie a zařazení režie tzv. druhého plánu do kontextu dosud známých náležitostí režijní tvorby. Následně jsou rozebrány praktické prvky režie druhého plánu a uplatnitelné postupy. V závěru autor zhodnocuje …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the directing concept of the so-called "background action". First, the theoretical framework defining the current description of the issue is analyzed, and then the author deals with the specification of terminology and the inclusion of directing the so-called background action in the context of known requirements of directing. Subsequently, the practical elements of …víceKlíčová slova
mizanscénaKlíčová slova
filmová režieKlíčová slova
analýzy filmových dělKlíčová slova
práce s hercemKlíčová slova
komparsistéKlíčová slova
práce režiséra
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/14791
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
- Vedoucí: Bohdan SLÁMA
- Oponent: Petr MAREK
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 8. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Režie
Práce na příbuzné téma
-
Eticismus Beryse Gauta a analýzy vybraných děl sovětské kinematografie
Ivo Antonov -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině (strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině(strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Sémiotická analýza vybraných děl z žánru fashion film
Anežka Horová -
1. Teoretická část: Pozorovatelský realismus v díle Cristiana Mungia - analýza filmového stylu. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., režie.
Jan Kolář -
Práce s hercem v současném českém filmu
Natálie Janyšková -
Režijní (spolu)práce s dětským profesionálním hercem
Petr Smyczek -
Metody a přístup práce s amatérským hercem inspirované Hanou Frankovou a Matějem T. Růžičkou a jejich reflexe
Adam Wicha