Optimalizace online marketingu ve společnosti DHL Express, s.r.o. – Bc. Michal Vyčesaný
Bc. Michal Vyčesaný
Master's thesis
Optimalizace online marketingu ve společnosti DHL Express, s.r.o.
Optimization of online marketing at DHL Express, s.r.o.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá optimalizací online marketingu ve vybrané společnosti a návrhem doporučení k jeho zlepšení. Teoretická část je zaměřena na online marketing včetně jeho přínosů pro podnik. V praktické části je představena společnost DHL Express, s.r.o. a následně je proveden výzkum stávajícího online marketingu a jednotlivých komunikačních kanálů. Vlastní testování probíhá pomocí modelové …moreAbstract:
The master thesis deals with the optimization of online marketing in a selected company and proposes of recommendations for its improvement. The theoretical part is focuses on online marketing including its benefits for the company. The practical part is focuses on introduced of DHL Express, s.r.o. company and follows research od existing online marketing and individual communication channels. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/cpc5d/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2022
- Supervisor: Mgr. Milena Janáková, Ph.D.
- Reader: Ing. David Sajdak
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VYČESANÝ, Michal. \textit{Optimalizace online marketingu ve společnosti DHL Express, s.r.o.}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2022. Available from: https://theses.cz/id/2306f1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
Analýza marketingového mixu společnosti Coffee Express
Barbora Valentová