Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitelů ve věku 18 až 21 let – Tereza Štěpánková
Tereza Štěpánková
Bachelor's thesis
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitelů ve věku 18 až 21 let
The influence of social networks on the shopping behavior of consumers aged 18 to 21
Abstract:
Cílem bakalářské práce je představit marketingové strategie na sociálních sítích a zmapovat jejich vliv na nákupní chování spotřebitelů ve věku od 18 do 21 let. Teoretická část popisuje vznik a vývoj sociálních sítí společně s nejpoužívanějšími reklamními strategiemi. Tyto informace také doplňují charakteristické znaky spotřebitelů ve věku od 18 do 21 let, kteří jsou zvoleni jako výzkumná skupina pro …moreAbstract:
This bachelor thesis discusses the topic of the influence of social networks on shopping behavior of consumers aged 18 to 21. The aim of the thesis is to map the relationship between late adolescents, social networks and the marketing that appears on these platforms. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part provides a closer introduction to social networks, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB14106
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2023
- Supervisor: prof. PhDr. Marek Franěk, CSc., Ph.D.
- Reader: Mgr. Tomáš Ledvinka, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTĚPÁNKOVÁ, Tereza. \textit{Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitelů ve věku 18 až 21 let}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/23f765/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 1. 6. 2023 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Sociální sítě a jejich využití v českém hotelnictví
Yuliya Samoylenko -
Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů
Filip CHALOUPKA -
Vliv sociálních sítí na rozhodování spotřebitele v hotelnictví
Milana Sibgatullina -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Sociální marketing: Reklama jako možnost řešení soudobých společenských problémů
Kateřina Kycltová -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Tomáš Ulrich -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Kristýna Doubková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
2/6/2023
Kohout, J.
2/6/2023