Alternatívne distribučné kanály komerčnej banky – Mgr. Gabriela Laluhová
Mgr. Gabriela Laluhová
Master's thesis
Alternatívne distribučné kanály komerčnej banky
Alternative distribution channels of commercial bank
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to explain the notion of distribution channels of commercial banks, briefly analyze the development and state of the banking sector in Slovakia, the position of commercial banks within the banking system; to give more detailed characteristic of selected distribution channels of commercial banks and to analyze the comparison of the distribution channels at the Tatra …moreAbstract:
Cieľom diplomovej práce je vysvetliť pojem distribučné kanály komerčnej banky, stručne poukázať na vývoj a stav bankového sektora na Slovenku, postavenie komerčnej banky v bankovom systéme, bližšie charakterizovať vybrané distribučné kanály komerčných bánk a analyzovať porovnanie distribučných kanálov v Tatra banke a.s. a VÚB banke a.s.. V nadväznosti na cieľ je diplomová práca spracovaná v troch kapitolách …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2009
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/c26fj/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Pavol Príhoda
- Reader: Ing. Melinda Czapáriková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LALUHOVÁ, Gabriela. \textit{Alternatívne distribučné kanály komerčnej banky}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s., Banking Institute/College of Banking SK. 2009. Available from: https://theses.cz/id/23gah4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKMaster programme / field:
Economics and Management / Finance
Theses on a related topic
-
Call centrum České pošty s.p., jeho přínos pro podnik a možnosti rozvoje
Petr Voříšek -
Aplikace Markovových modelů pro výpočty provozních parametrů call centra
Martin Mikoláš -
Posouzení možnosti využití mobilního a internetového marketingu v rámci call centra firmy Lion Teleperformance
Jiří Synek -
Realizace a zabezpečení telefonního centra s využitím technologie Voice Over Internet Protocol
Josef ZAVŘEL -
Distribuční a prodejní kanály ubytovacích zařízení ve regionu LVA - role OTA v distribuci nabídky UZ
Sabina Štefková -
Organizácia a riadenie systému platobného styku v Dexii banka
Martin Bistiak -
Charakter a obsah práce vedúceho pobočky banky
Jana Pialová -
Optimalizace nákladů hotovostních služeb vybrané banky
Milan Fábik