Barbora Kročková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikácia značky Benetton

Marketingová komunikace značky Benetton
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace firmy Benetton. Analyzuje situaci na českém módním oděvním trhu z pohledu Benettonu a vybraných zahraničních firem. Cílem práce je analýza marketingové komunikace značky Benetton a hlubší rozbor tvorby reklamy v průběhu období a následný vliv kontroverzní reklamy na spotřebitele.
Abstract:
The bachelor thesis deals with marketing communication of Benetton. It describes factors that manipulates customer buying behavior. Analyzes the situation on the Czech fashion clothing market in terms of Benetton and selected foreign companies. The objectives of the thesis is marketing communication analysis of Benneton, deeper analysis of ads during period and the subseqent impact of a controversial …viac
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá problematikou marketingovej komunikácie firmy Benetton. Popisuje faktory, ktoré ovplyvňujú nákupné chovanie zákazníka. Analyzuje situáciu na českom módnom odevnom trhu z pohľadu Benettonu a vybraných zahraničných firiem. Cieľom práce je analýza marketingovej komunikácie značky Benetton a hlbší rozbor tvorby reklamy v priebehu obdobia a následný vplyv kontroverznej reklamy …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
  • Vedúci: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Ondřej Pešek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25703