Marketingová komunikácia značky Benetton – Barbora Kročková
Barbora Kročková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikácia značky Benetton
Marketingová komunikace značky Benetton
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace firmy Benetton. Analyzuje situaci na českém módním oděvním trhu z pohledu Benettonu a vybraných zahraničních firem. Cílem práce je analýza marketingové komunikace značky Benetton a hlubší rozbor tvorby reklamy v průběhu období a následný vliv kontroverzní reklamy na spotřebitele.Abstract:
The bachelor thesis deals with marketing communication of Benetton. It describes factors that manipulates customer buying behavior. Analyzes the situation on the Czech fashion clothing market in terms of Benetton and selected foreign companies. The objectives of the thesis is marketing communication analysis of Benneton, deeper analysis of ads during period and the subseqent impact of a controversial …viacAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá problematikou marketingovej komunikácie firmy Benetton. Popisuje faktory, ktoré ovplyvňujú nákupné chovanie zákazníka. Analyzuje situáciu na českom módnom odevnom trhu z pohľadu Benettonu a vybraných zahraničných firiem. Cieľom práce je analýza marketingovej komunikácie značky Benetton a hlbší rozbor tvorby reklamy v priebehu obdobia a následný vplyv kontroverznej reklamy …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25703
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedúci: Marcela Zamazalová
- Oponent: Ondřej Pešek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25703
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Marketing Communication of Hospitality Facility Focusing on Congress
Nikola Mikéciová -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Oliviero Toscani: Kreatívna a kontroverzná osobnosť reklamy
Natália Cíbiková -
Kontroverzní reklama a její hranice
Jiří Crha -
Marketing strategy of the brand United Colors of Benetton aiming at generation Z
Terézia Čížiková -
Vliv známosti značky United Colors of Benetton na rozhodování spotřebitele o nákupu
Lenka Mašková -
Vliv kontroverzních reklamních kampaní firmy United Colors of Benetton na emoce spotřebitelů ve vybraných zemích
Pavla Otenšlégrová