Využití metody RWCT v rámci hodin estetické výchovy pro seniory navštěvující Univerzitu třetího věku – Bc. Michaela Hložková
Bc. Michaela Hložková
Master's thesis
Využití metody RWCT v rámci hodin estetické výchovy pro seniory navštěvující Univerzitu třetího věku
The application of the method RWCT during the lessons of aesthetic education for seniors attending University of the Third Age
Anotácia:
Magisterská diplomová práce s názvem „Využití metody RWCT v rámci hodin estetické výchovy pro seniory navštěvující Univerzitu třetího věku“ se zabývá tvorbou čtyř tematických celků, které jsou vytvořeny na základě metody RWCT. Vše je implementováno do projektu Člověk a umění na Univerzitě třetího věku na Masarykově univerzitě.Abstract:
In my thesis with the name The application of the method RWCT during the lessons of aesthetic education for seniors attending University of the Third Age deals with the creation of four thematic units, which are based on methods RWCT. Everything is implemented in the project Human and the arts at the University of the Third Age at the Masaryk University.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uds7f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2012
- Vedúci: Mgr. Kateřina Korcová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jan Špaček
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HLOŽKOVÁ, Michaela. \textit{Využití metody RWCT v rámci hodin estetické výchovy pro seniory navštěvující Univerzitu třetího věku}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Arts. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/23rhq0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in Estetic Education
Práce na příbuzné téma
-
Critical thinking in ESL lessons
Dana Ševčíková -
Vzdělávání k demokratickému občanství pomocí metod Filozofie pro děti a Čtením a psaním ke kritickému myšlení
Martin Drnek -
Úroveň čtenářské gramotnosti u žáků běžných nespecializovaných základních škol a základních škol implementující program čtení a psaní ke kritickému myšlení
Iva HEJDOVÁ -
Metody čtením a psaním ke kritickému myšlení ve společenskovědním vzdělávání
Nikola ŠKODÁKOVÁ -
News Media Literacy: A Cross-Cultural Comparison Between Korean, Czech, and American University Students
Michaela Trnková -
Univerzita třetího věku jako aktér celoživotního učení
Lenka Lysá -
Učitelé senioři a univerzita třetího věku
Pavlína Švecová Šalomová -
Univerzita třetího věku - program první pomoci
Barbora Elisabeth BARANOVÁ