Bc. Lucie URBANOVÁ

Master's thesis

Projekt zavedení nového výrobku firmy FAMILY DAVO na trh Zlínského kraje

Project of implementation new product of FAMILY DAVO company on the market of Zlin region
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou procesu vzniku nového výrobku a jeho zavádění na trh prostřednictvím komunikačních nástrojů. V první části jsou zpracovány teoretické podklady týkající se fází vzniku nového výrobku a jeho komercializace skrze komunikační prostředky. Ve druhé {--} praktické části je analyzován postup zavádění nového výrobku na trh spolu s marketingovým výzkumem a identifikací …more
Abstract:
The master thesis deals with problems of creation process of product and its implementation on the market by communications media. In the first part, there are theoretical data concerning stages of creation of new product and its commercialization by communications media. In the second, practical part of master thesis, implementing process of new product on the market is analyzed, marketing research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2006
Identifier: 3745

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2006

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

URBANOVÁ, Lucie. Projekt zavedení nového výrobku firmy FAMILY DAVO na trh Zlínského kraje. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 01. 05. 2036

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and management / Management and Marketing