Projekt zavedení nového výrobku firmy FAMILY DAVO na trh Zlínského kraje – Bc. Lucie URBANOVÁ
Bc. Lucie URBANOVÁ
Master's thesis
Projekt zavedení nového výrobku firmy FAMILY DAVO na trh Zlínského kraje
Project of implementation new product of FAMILY DAVO company on the market of Zlin region
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou procesu vzniku nového výrobku a jeho zavádění na trh prostřednictvím komunikačních nástrojů. V první části jsou zpracovány teoretické podklady týkající se fází vzniku nového výrobku a jeho komercializace skrze komunikační prostředky. Ve druhé {--} praktické části je analyzován postup zavádění nového výrobku na trh spolu s marketingovým výzkumem a identifikací …moreAbstract:
The master thesis deals with problems of creation process of product and its implementation on the market by communications media. In the first part, there are theoretical data concerning stages of creation of new product and its commercialization by communications media. In the second, practical part of master thesis, implementing process of new product on the market is analyzed, marketing research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2006
Identifier:
3745
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
URBANOVÁ, Lucie. \textit{Projekt zavedení nového výrobku firmy FAMILY DAVO na trh Zlínského kraje}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2006. Available from: https://theses.cz/id/243coi/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
URBANOVÁ, Lucie. Projekt zavedení nového výrobku firmy FAMILY DAVO na trh Zlínského kraje. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 01. 05. 2036
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum
Martina Válková -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingový výzkum konkurenceschopnosti leasingových společností
Daniel Dobeš -
Tvorba komunikační kampaně
Filip Šulák -
Návrh komunikační kampaně
Romana Sikorová -
Komunikační strategie společnosti Unreal Visual
Ondřej Repatý -
Marketingový výzkum
Martina Coňková