Projekt zavedení nového výrobku firmy FAMILY DAVO na trh Zlínského kraje – Bc. Lucie URBANOVÁ
Bc. Lucie URBANOVÁ
Master's thesis
Projekt zavedení nového výrobku firmy FAMILY DAVO na trh Zlínského kraje
Project of implementation new product of FAMILY DAVO company on the market of Zlin region
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou procesu vzniku nového výrobku a jeho zavádění na trh prostřednictvím komunikačních nástrojů. V první části jsou zpracovány teoretické podklady týkající se fází vzniku nového výrobku a jeho komercializace skrze komunikační prostředky. Ve druhé {--} praktické části je analyzován postup zavádění nového výrobku na trh spolu s marketingovým výzkumem a identifikací …viacAbstract:
The master thesis deals with problems of creation process of product and its implementation on the market by communications media. In the first part, there are theoretical data concerning stages of creation of new product and its commercialization by communications media. In the second, practical part of master thesis, implementing process of new product on the market is analyzed, marketing research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2006
Identifikátor:
3745
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
URBANOVÁ, Lucie. \textit{Projekt zavedení nového výrobku firmy FAMILY DAVO na trh Zlínského kraje}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/243coi/.
Jak správně citovat práci
URBANOVÁ, Lucie. Projekt zavedení nového výrobku firmy FAMILY DAVO na trh Zlínského kraje. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 01. 05. 2036
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum
Martina Válková -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingový výzkum konkurenceschopnosti leasingových společností
Daniel Dobeš -
Tvorba komunikační kampaně
Filip Šulák -
Návrh komunikační kampaně
Romana Sikorová -
Komunikační strategie společnosti Unreal Visual
Ondřej Repatý -
Marketingový výzkum
Martina Coňková