Bc. Kateřina Hajdová

Diplomová práce

Věrnostní programy ve farmacii

Loyalty Programs in Healthcare
Anotace:
Diplomová práce pojednává o věrnostních programech ve farmaceutickém prostředí. Autorka aplikovala svou diplomovou práci na věrnostní program největší lékárenské sítě v České republice. Teoretická část popisuje základní marketingové pojmy s farmaceutickými specifiky. V tomto oddíle je též vymezen cíl diplomové práce, její metodologie a výzkumné otázky. Praktická část představuje lékáreský řetězec Dr …více
Abstract:
The thesis is about the loyalty program in pharmaceutical environment. The author chose the loyalty program of the biggest pharmacy chain in the Czech Republic. The theoretical part describes basic marketing terminology with a focus on pharmacy. Here is defined aim this thesis, its metodology and research questions. The practical part introduces the chain Dr. Max. Here is history, development, overview …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hajdová, Kateřina. Věrnostní programy ve farmacii. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace