Cirkularita v řetězcích rychlého občerstvení v České republice – Zuzana Mlsová
Zuzana Mlsová
Bakalářská práce
Cirkularita v řetězcích rychlého občerstvení v České republice
Anotace:
Ve stále se zrychlující době jsou řetězce rychlého občerstvení velmi oblíbeným místem kde se rychle najíst. Můžeme je najít téměř všude a mají pestrý výběr produktů. Díky velké návštěvnosti a jednoduchosti v podávání potravin ale vzniká obrovské množství odpadu. Cílem práce je zjistit, jak řetězce rychlého občerstvení nakládají s odpady, jaké množství odpadu vyprodukují a jaké aktivity společenské …víceAbstract:
In an ever-accelerating age, fast food chains are a very popular place to eat quickly. We can find them almost everywhere and they have a wide selection of products. However, thanks to the large number of visitors and the simplicity of serving food, a huge amount of waste is created. The aim of the thesis is to find out how fast food chains deal with waste, what amount of waste they produce and what …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/qrlju/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Eva Kalinová
- Oponent: Ing. Dana Lakronová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia