Využití virálního marketingu ve společnosti CZUB, a. s. – Ing. Michaela Flamíková
Ing. Michaela Flamíková
Master's thesis
Využití virálního marketingu ve společnosti CZUB, a. s.
The Utilization of Viral Marketing at the Company CZUB, a. s.
Abstract:
Diplomová práca so zameraním na virálny marketing oboznamuje v teoretickej časti so základnou definíciou a jednotlivými typmi virálneho marketingu. Takisto popisuje ako vytvoriť úspešnú vi-rálnu kampaň. Súčasťou teoretickej časti sú poznatky a informácie z oblasti marketingového vý-skumu a marketingového prostredia. V analytickej časti bol zmapovaný súčasný stav virálneho marketingu v Českej republike …moreAbstract:
The master´s thesis is focused on Viral Marketing. There is defined the concept of the viral mar-keting and described how to create the successful campaign. The teoretical part icludes the basic knowledges and information from the field of marketing research and marketing environment. In the analytical part was mapped the current state of Viral Marketing in Czech republic, specifi-cally at the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Accessible from:: 18. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FLAMÍKOVÁ, Michaela. \textit{Využití virálního marketingu ve společnosti CZUB, a. s.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/24qrv3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Flamíková, Michaela. Využití virálního marketingu ve společnosti CZUB, a. s.. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Sociálne siete v destinačnom marketingu
Katarína Hegedüšová -
Marketing a sociálne siete
Mária Danišová -
Sociálne siete ako efektívna forma marketingovej komunikácie
Rebecca Pániková -
Sociálne siete a ich využitie v českom hotelierstve
Miroslava Anderová -
Sociálne siete a ich význam pre cestovný ruch
Veronika Demčíkova -
Facebook Marketing a kampaně dané společnosti
Jan Machek -
Zlepšení Public Relations společnosti Vint s.r.o. prostřednictvím sociální sítě Facebook
David JAKUBOVIČ -
Analýza marketingového využití sociální sítě \\Facebook ve Fitness Studio MAT
Petra Steklá