Bc. Filip Bojko

Bachelor's thesis

Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem

Marketing research of customer satisfaction with selected company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vyhodnocení spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem a návrhy na její možné zvýšení. V teoretické části bude představen marketing a jeho nástroje. V praktické části bude uvedena charakteristika podniku a proveden sekundární výzkum marketingových nástrojů daného podniku. Těžištěm práce bude zjištění úrovně spokojenosti s těmito marketingovými nástroji. Výstupem bakalářské …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate customer satisfaction with a selected company and propose possible improvements. The theoretical part will introduce marketing and its tools. The practical part will provide a characterization of the company and conduct secondary research on the marketing tools of the company. The focus of the thesis will be to determine the level of satisfaction with these …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2024
  • Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
  • Reader: Ing. David Kalmus

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné