Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem – Bc. Filip Bojko
Bc. Filip Bojko
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Marketing research of customer satisfaction with selected company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vyhodnocení spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem a návrhy na její možné zvýšení. V teoretické části bude představen marketing a jeho nástroje. V praktické části bude uvedena charakteristika podniku a proveden sekundární výzkum marketingových nástrojů daného podniku. Těžištěm práce bude zjištění úrovně spokojenosti s těmito marketingovými nástroji. Výstupem bakalářské …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate customer satisfaction with a selected company and propose possible improvements. The theoretical part will introduce marketing and its tools. The practical part will provide a characterization of the company and conduct secondary research on the marketing tools of the company. The focus of the thesis will be to determine the level of satisfaction with these …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/ywdof/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
- Reader: Ing. David Kalmus
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BOJKO, Filip. \textit{Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2024. Available from: https://theses.cz/id/2519p5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum
Lucie Lichnovská -
Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm
Denisa Kajnarová -
Spokojenost zákazníků kavárny: ekonomické a kulturní aspekty
Karolína Pleskačová -
Spokojenost zákazníků s nabídkou stravovacího zařízení v restauraci Ovečka
Luboš Konderla