Jitka Umová

Diplomová práce

"Analýza obsahu inzerce vybraných odborných časopisů vydavatelství Economia

Content analysis of advertisement B2B magazine
Anotace:
Obsahová analýza Tato práce má zjistit, zda inzerce v odborném časopise pro B2B skupinu je skutečně zaměřená na tento tržní segment, jaké obory nejčastěji oslovují další firmy prostřednictvím inzerce, a zda je inzerce v těchto časopisech efektivní a oslovuje cílovou skupinu. Sekundárním předmětem práce je výzkum, jaká role je přižarována ženám v inzerci v časopise zaměřeném na ekonomiku a byznys. Analýza …více
Abstract:
The main objective of this study is to identify, if the advetisement in magazine focused on economy and business is really oriented to B2B group, which branch is the most advetised to others, if the advetising in this magazine is effective and is speaking to target group to. The secondary objective is the research, which characters in advetisement are givet to women in magazine focused on economy and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2012
  • Vedoucí: Hilda Bártová
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30014