"Analýza obsahu inzerce vybraných odborných časopisů vydavatelství Economia – Jitka Umová
Jitka Umová
Master's thesis
"Analýza obsahu inzerce vybraných odborných časopisů vydavatelství Economia
Content analysis of advertisement B2B magazine
Abstract:
Obsahová analýza Tato práce má zjistit, zda inzerce v odborném časopise pro B2B skupinu je skutečně zaměřená na tento tržní segment, jaké obory nejčastěji oslovují další firmy prostřednictvím inzerce, a zda je inzerce v těchto časopisech efektivní a oslovuje cílovou skupinu. Sekundárním předmětem práce je výzkum, jaká role je přižarována ženám v inzerci v časopise zaměřeném na ekonomiku a byznys. Analýza …moreAbstract:
The main objective of this study is to identify, if the advetisement in magazine focused on economy and business is really oriented to B2B group, which branch is the most advetised to others, if the advetising in this magazine is effective and is speaking to target group to. The secondary objective is the research, which characters in advetisement are givet to women in magazine focused on economy and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 2. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30014
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2012
- Supervisor: Hilda Bártová
- Reader: Oldřich Vávra
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30014
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace a mediální mix vybrané sportovní akce
Tomáš Leixner -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Mediální kampaň jako nástroj marketingové komunikace
Matej Čekovský -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Marek Sedláček -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Adéla Vaisová -
Marketingová a mediální komunikace v potravinářském retailovém prostředí a její efektivní využití
Josef Korotvička