Chovanie spotrebiteľov na trhu s kozmetikou – Lucia Kvardová
Lucia Kvardová
Bakalářská práce
Chovanie spotrebiteľov na trhu s kozmetikou
Chování spotřebitelů na trhu s kosmetikou
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitelů na trhu s kosmetikou, konkrétně v oblasti péče o pleť, v České republice a na Slovensku. Zaměřuje se na identifikaci faktorů ovlivňujících spotřebitele při nákupu a zjištění jejich preferencí. Dále zjišťuje rozdíly v chování spotřebitelů v jednotlivých zemích. Na základě výsledků analýzy sekundárních dat a dotazníkového šetření jsou navrženy doporučení …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with consumer behaviour on the cosmetic market, specifically in the skin care market in the Czech Republic and Slovakia. It focuses on identifying the factors that influence consumers during the purchase and their preferences. Further, it determines the differences in consumer behaviour in particular countries. Based on the analysis of secondary data and a questionnaire survey …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá chovaním spotrebiteľov na trhu s kozmetikou, konkrétne v oblasti starostlivosti o pleť, v Českej republike a na Slovensku. Zameriava sa na identifikáciu faktorov ovplyvňujúcich spotrebiteľov pri nákupe a zistenie ich preferencií. Ďalej zisťuje rozdiely v správaní spotrebiteľov v jednotlivých krajinách. Na základe výsledkov analýzy sekundárnych dát a dotazníkového šetrenia …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ing. Naďa Birčiaková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv značky na nákupné chovanie spotrebiteľov na trhu s kozmetikou
Mária Trubanová -
Faktory ovplyvňujúce chovanie spotrebiteľov na trhu s kávou
Bianka Barboričová -
Chovanie spotrebiteľov na trhu handmade výrobkov
Andrea Jakubíková -
Chovanie spotrebiteľov pri on-line nákupe prírodnej kozmetiky
Monika Kopšíková -
Vplyv aktuálnych trendov v stravovaní na chovanie spotrebiteľov v Českej republike v marketingu
Matej Černý -
Návštěvnost a chování spotřebitelů pohledem kvantitativních metod
Soňa Slodičková -
Analýza starostlivosti o zamestnancov v spoločnosti XYZ
Imrich Kaplan -
“The Impact of Vegan Labels on Consumer Behaviour”
Rami Mohana
Název
Vložil
Vloženo
Práva