Lumír Juřík
Bakalářská práce
Obchodní válka na internetu
Trade War on the Internet
Anotace:
Bakalářská práce řeší problematiku internetového marketingu a zjištění tohoto marketingu u konkrétního e-shopu. Po vymezení problematiky v teoretické části se zaměřuje v praktické části na rozbor internetového obchodu pinec.cz a to využitím analýz (STP, SWOT, Por-terova) a formou dotazníků, které byly rozneseny po menších oddílech stolního tenisu v regionu Hodonín a dále rozebrány. Na základě analýz …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is internet marketing and its identification in relation to a particular e-shop. The thesis has two parts: theoretical and practical. The former part de-fines the subject and topic. The latter deals with the analysis of the internet shop pinec.cz through STP, SWOT and Porter analyses as well as through questionnaires which were handed out in small local table tennis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Zveřejnit od: 9. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Juřík, Lumír. Obchodní válka na internetu. Uherské Hradiště, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta logistiky a krizového řízeníBakalářský studijní program / obor:
Procesní inženýrství / Ovládání rizik
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Kamil Koštiál -
Direkt marketing - šíření reklamy přes internet
Petra Váňová -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Online marketing in Cosmetic industry
Alice Bartůňková -
Analýza vlivu influencerů na malý e-shop s náramky
Marek Fanta -
Analýza e-shop platforem pro český trh
Jakub Luňáček -
E-shop neziskové organizace
Michaela Čmiľová