Dominika Zíková

Master's thesis

Brand audit maloobchodního podniku s luxusní módou Studio Cielo jako nástroj pro jeho posílení pozice na trhu

Brand audit of the luxury fashion retail business Studio Cielo as a tool for strengthening its market position
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na teorii a současné praktiky v oblasti luxury brand managementu. Její cílem bylo posílit pozici značky Studio Cielo na trhu skrze provedení auditu značky, který v práci identifikuje silné stránky a oblasti pro zlepšení identity a image značky. První část práce obsahuje obsáhlou rešerši analyzující současné praktiky v oblasti brand managementu a luxury managementu a …more
Abstract:
This diploma thesis focuses on the theory and current practices in the field of luxury brand management. Its goal was to strengthen the position of the brand Studio Cielo on the market by conducting a brand audit identifying strengths and areas for improvement the brand's identity and image. The first part of the thesis contains comprehensive research examining current practices in the field of brand …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2023
  • Supervisor: Martin Machek
  • Reader: Petr Nebeský

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89792