Brand audit maloobchodního podniku s luxusní módou Studio Cielo jako nástroj pro jeho posílení pozice na trhu – Dominika Zíková
Dominika Zíková
Master's thesis
Brand audit maloobchodního podniku s luxusní módou Studio Cielo jako nástroj pro jeho posílení pozice na trhu
Brand audit of the luxury fashion retail business Studio Cielo as a tool for strengthening its market position
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na teorii a současné praktiky v oblasti luxury brand managementu. Její cílem bylo posílit pozici značky Studio Cielo na trhu skrze provedení auditu značky, který v práci identifikuje silné stránky a oblasti pro zlepšení identity a image značky. První část práce obsahuje obsáhlou rešerši analyzující současné praktiky v oblasti brand managementu a luxury managementu a …moreAbstract:
This diploma thesis focuses on the theory and current practices in the field of luxury brand management. Its goal was to strengthen the position of the brand Studio Cielo on the market by conducting a brand audit identifying strengths and areas for improvement the brand's identity and image. The first part of the thesis contains comprehensive research examining current practices in the field of brand …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/89792
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2023
- Supervisor: Martin Machek
- Reader: Petr Nebeský
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZÍKOVÁ, Dominika. \textit{Brand audit maloobchodního podniku s luxusní módou Studio Cielo jako nástroj pro jeho posílení pozice na trhu}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2023. Available from: https://theses.cz/id/25t9fa/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89792
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
The role of digitalization on brand loyalty in luxury industry
Vladislava Savkova -
The Impact of CSR Practices on the Czech Buying Decision Process within the Luxury Fashion Industry
Kristýna Miturová -
Consumers’ Perception of Firm responses to Corporate Social Responsibilities within the Luxury Fashion Industry
Affaan Asma Manzil Luquman -
The Current State of E-Commerce in the Luxury Industry
Fliuza Tazieva -
Audit značky Excelent jako nastroj pro její strategický vývoj
Darya Shaldyrvan -
Rebranding značky MiniPlanet – výrobcu detského oblečenia
Alexandra Halousková -
Brand audit a doporučení pro vybranou značku
Radek Adam Divila -
Brand audit vybrané značky
Karin Lörincová