Bc. Denisa Henzlová

Master's thesis

Vnímání značky Rondo se zaměřením na komunikaci na Facebooku

Perception of Rondo Brand Focused on Facebook Communication
Anotácia:
Diplomová práce na téma "Vnímání značky Rondo se zaměřením na komunikaci na Facebo-oku" mapuje teoretické poznatky z oblasti strategického řízení či vnímání značky, ale také principy komunikace pomocí nových médií. Dále zkoumá odlišnosti v komunikaci značky Rondo na obecné rovině a na firemním facebookovém profilu. Cílem této práce je na základě výše zmíněných teoretických poznatků upravit komunikaci …viac
Abstract:
The diploma thesis on the topic of "Perception of Rondo brand focused on Facebook com-munication" maps theoretical knowledge of strategic management, brand perception and also principles of communication through the new media. Furthermore, it examines the differ-ences in communication between Rondo on the general level and on the corporate Facebook profile. The aim of this thesis is to modify, by using …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. PhDr. Blandína Šramová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Henzlová, Denisa. Vnímání značky Rondo se zaměřením na komunikaci na Facebooku. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe