Vnímání značky Rondo se zaměřením na komunikaci na Facebooku – Bc. Denisa Henzlová
Bc. Denisa Henzlová
Master's thesis
Vnímání značky Rondo se zaměřením na komunikaci na Facebooku
Perception of Rondo Brand Focused on Facebook Communication
Anotácia:
Diplomová práce na téma "Vnímání značky Rondo se zaměřením na komunikaci na Facebo-oku" mapuje teoretické poznatky z oblasti strategického řízení či vnímání značky, ale také principy komunikace pomocí nových médií. Dále zkoumá odlišnosti v komunikaci značky Rondo na obecné rovině a na firemním facebookovém profilu. Cílem této práce je na základě výše zmíněných teoretických poznatků upravit komunikaci …viacAbstract:
The diploma thesis on the topic of "Perception of Rondo brand focused on Facebook com-munication" maps theoretical knowledge of strategic management, brand perception and also principles of communication through the new media. Furthermore, it examines the differ-ences in communication between Rondo on the general level and on the corporate Facebook profile. The aim of this thesis is to modify, by using …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Blandína Šramová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Henzlová, Denisa. Vnímání značky Rondo se zaměřením na komunikaci na Facebooku. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace výrobků značky G21
Michaela Šídlová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Aneta Poukarová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Jan Kružík -
Online marketingová komunikace Solária Shark
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace značky M.A.C. na trhu kosmetických produktů
Denisa Hradcová