PR – součást komunikační kampaně při zaváděcí kampani produktu na trh – Ing. Jana Bezačínská
Ing. Jana Bezačínská
Bakalářská práce
PR – součást komunikační kampaně při zaváděcí kampani produktu na trh
PR as a part of communication campaigns for the introduction of the product on the market
Anotace:
Teoretická část práce obecně rozebírá marketingový nástroj Public Relations, jeho historii, vývoj, nástroje a současnou roli v marketingu. Dále se věnuje pozici PR na českém trhu a charakteristice ostatních komunikačních nástrojů hrajících důležitou roli při zaváděcí kampani nového produktu na trh, bez nichž by PR jako takové neobstálo. Praktická část se zabývá konkrétní kampaní zavádějící nový produkt …víceAbstract:
The theoretical part deals with Public Relations in general, when PR is presented as a general marketing tool. Its history, development, tools and current role of PR in marketing are described. The theoretical part also focuses on the position of PR on the Czech market and the characteristics of other communication tools playing an important role in the new product launch; without these PR itself would …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pkcr0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
PR as a part of integrated marketing communication
Slávka Máťášová -
PR as a part of integrated marketing communication
Alyesya Kharlan -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová