Ing. Jana Bezačínská

Bakalářská práce

PR – součást komunikační kampaně při zaváděcí kampani produktu na trh

PR as a part of communication campaigns for the introduction of the product on the market
Anotace:
Teoretická část práce obecně rozebírá marketingový nástroj Public Relations, jeho historii, vývoj, nástroje a současnou roli v marketingu. Dále se věnuje pozici PR na českém trhu a charakteristice ostatních komunikačních nástrojů hrajících důležitou roli při zaváděcí kampani nového produktu na trh, bez nichž by PR jako takové neobstálo. Praktická část se zabývá konkrétní kampaní zavádějící nový produkt …více
Abstract:
The theoretical part deals with Public Relations in general, when PR is presented as a general marketing tool. Its history, development, tools and current role of PR in marketing are described. The theoretical part also focuses on the position of PR on the Czech market and the characteristics of other communication tools playing an important role in the new product launch; without these PR itself would …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace