PR – součást komunikační kampaně při zaváděcí kampani produktu na trh – Ing. Jana Bezačínská
Ing. Jana Bezačínská
Bachelor's thesis
PR – součást komunikační kampaně při zaváděcí kampani produktu na trh
PR as a part of communication campaigns for the introduction of the product on the market
Abstract:
Teoretická část práce obecně rozebírá marketingový nástroj Public Relations, jeho historii, vývoj, nástroje a současnou roli v marketingu. Dále se věnuje pozici PR na českém trhu a charakteristice ostatních komunikačních nástrojů hrajících důležitou roli při zaváděcí kampani nového produktu na trh, bez nichž by PR jako takové neobstálo. Praktická část se zabývá konkrétní kampaní zavádějící nový produkt …moreAbstract:
The theoretical part deals with Public Relations in general, when PR is presented as a general marketing tool. Its history, development, tools and current role of PR in marketing are described. The theoretical part also focuses on the position of PR on the Czech market and the characteristics of other communication tools playing an important role in the new product launch; without these PR itself would …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/pkcr0/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2012
- Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
- Reader: Ing. Pavel Klička
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
PR as a part of integrated marketing communication
Alyesya Kharlan -
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
PR as a part of integrated marketing communication
Slávka Máťášová -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová