Impact of Gender on Consumer Purchasing Behavior – Sahil Bhilota
Sahil Bhilota
Diplomová práce
Impact of Gender on Consumer Purchasing Behavior
Abstract:
This research is solely based on client behaviour and the impact of gender on Apple Inc. Customer behaviour is a profoundly held commitment to re-buy or re-patronize supported assistance or item persistently inside the future, causing redundant equivalent brand or equivalent symbol set buying, regardless of situational impacts and promoting and advertising endeavours. Apple's customer purchase behaviour …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Impact of Relationship Marketing on Customer Loyalty
Vrajesh Shah -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Customer Relationship as a Key for Modern Marketing Companies
Knoel Sotomayor -
Customer relationship as a key for modern marketing companies
Diana Khakimova -
The impact of Customer Relationship Management on Marketing Performance
Aymen Alsanhani -
Analysis of consumer behaviour on small car purchasing
Vishnu Pradeep -
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew
Název
Vložil
Vloženo
Práva