The effect of cosmetic products packaging on consumer choice – Bc. Pavlína Štěchová
Bc. Pavlína Štěchová
Master's thesis
The effect of cosmetic products packaging on consumer choice
Efekt obalů kosmetických produktů na rozhodování spotřebitele
Abstract:
Diplomová práce zkoumá, jak mohou obaly kosmetických výrobků ovlivnit chování spotřebitele. Analyzuje chování žen ve věku 18 - 74 let, které používají kosmetické výrobky. Pro sběr dat byly využity kvalitativní i kvantitativní metody výzkumu. Hlavním cílem práce je navrhnout doporučení pro obaly kosmetických výrobků.Abstract:
The master thesis examines how packaging of cosmetic products can influence the choice of consumers. It analyses the behaviour of 18 - 74 years old female consumers who are users of cosmetic products. For data collections were used qualitative and quantitative research methods. The main objective of the thesis is to propose appropriate recommendations for cosmetics packaging.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ing. Naďa Birčiaková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTĚCHOVÁ, Pavlína. \textit{The effect of cosmetic products packaging on consumer choice}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/265geu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Chování spotřebitele na trhu realit a marketingová doporučení firmám v odvětví
Regína Fílová -
Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků
Jana Hájková -
Chování spotřebitele v lázeňství
Adam Nácovský -
Obal jako marketingový nástroj a jeho vliv na chování spotřebitele
Šárka Lagronová -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Pavla Šimonová -
Vliv marketingového mixu na chování spotřebitele
Monika Peňázová -
Bezobalový prodej a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights