Bc. Vojtěch Lunga, DiS.

Bakalářská práce

Objektivace firmy do sociální struktury prostřednictvím corporate designu

Objectification and corporate design
Anotace:
Tato práce se zabývá objektivací firmy do sociální struktury prostřednictvím corporate designu. Objektivace firmy je vlastně vytváření její identity – subjektivita firmy je lidem zprostředkována jako prvek sdílené reality. Při procesu objektivace je důležitá sociální interakce – komunikace s veřejností, zákazníky a obchodními partnery. Vzhledem k tomu, že většinu informací získáváme zrakem, je významným …více
Abstract:
This work is concerned with objectification of a company in the social system by the medium of corporate design. Objectification means making identity of the company – subjectivity of the company is intermediated as a part of shared reality. There is important social interaction in the process of objectification. That means communication to public, customers and business partners. Most of information …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2010
  • Vedoucí: doc. PhDr. Csaba Szaló, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Arnošt Svoboda

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sociálních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Sociologie

Práce na příbuzné téma

Všechny práce