Produkt - zdroj konkurenční výhody – Bc. Tereza Suchá
Bc. Tereza Suchá
Bakalářská práce
Produkt - zdroj konkurenční výhody
Product – the source of a competitive advantage
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá sférou služeb, konkrétně péčí o zdraví a vzhled lidí, v salónech krásy. Cílem práce je navrhnout takový soubor služeb, který by bylo možno označit jako konkurenční výhodu daného subjektu. Data byla zpracována za pomoci kvantitativního studentského šetření a důkladného rozhovoru s vybraným subjektem. Provedeným šetřením bylo zjištěno, že sdružit služby je žádoucí, jaké jsou …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with public services, particularly health care and appearance of people in beauty salons. The aim is to design such a set of services that could be described as a competitive advantage given subject. The data were processed with the help of quantitative research and in-depth interview with the selected entity. Carried out the research, it was found that associate services …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gnpm0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 11. 2016
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Michaela Veiserová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybraného podniku v oblasti pohostinství
Renáta Janoušková -
Marketingová komunikace vybrané politické strany
Sabina Rosecká -
Marketingová komunikace
Veronika Hájková -
Marketingová komunikace
Tomáš Kruliš -
Marketingová komunikace ve finančním podniku
Ester Jagobová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
Filip HOŠINSKÝ