Alternativní metody výuky na 1. stupni ZŠ – Karolína Toulová
Karolína Toulová
Diplomová práce
Alternativní metody výuky na 1. stupni ZŠ
Alternative methods of teaching in the primary school
Anotace:
Diplomová práce se hlouběji zabývá problematikou alternativních výukových metod uplatňovaných na prvním stupni základních škol. Cílem této práce je systematicky analyzovat účinnost a přínosnost vybraných alternativních metod ve vzdělávání žáků v tomto věkovém segmentu. První část práce se věnuje důkladnému představení různých alternativních výukových metod, zahrnující jejich charakteristiky, pedagogické …víceAbstract:
The thesis delves deeper into the issue of alternative teaching methods applied in primary schools. The aim of this work is to systematically analyze the effectiveness and benefits of selected alternative methods in educating students in this age group. The first part of the thesis focuses on a comprehensive presentation of various alternative teaching methods, including their characteristics, pedagogical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Dana Kasperová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Toulová, Karolína. Alternativní metody výuky na 1. stupni ZŠ. Liberec, 2024. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 1. stupeň základních škol / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
19. 4. 2024