Ing. Monika Dufková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace letecké společnosti Travel Service

Marketing Communication of The Czech airline Travel Service
Anotácia:
Marketing letecké společnosti je nástroj, který společnost využívá k dosažení svých cílů – vzbudit poptávku po koupi letenek, dosáhnout co největšího zisku a ovládnout trh. Úvodní část této práce se věnuje marketingovému mixu a členění leteckých společností. Praktická část společnost Travel Service představuje, a vysvětluje, jak firma komunikuje a získává potencionální zákazníky včetně srovnání Travel …viac
Abstract:
A marketing of an airline is an important tool used by the company to achieve its goals - to increase the demand for flight tickets, reach the highest possible profit and also to increase its market share. The exordium of this thesis deals with the marketing mix and the structuring of airline companies. The practical part of the thesis indroduces the Travel Service company and explains its communication …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
  • Vedúci: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication