Bc. Lucie HRABICOVÁ
Master's thesis
Postoje učitelů k integraci ve školní TV
Attitudes of teachers to integration in physical education
Abstract:
V této diplomové práci se budu zabývat postoji učitelů k integraci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v hodinách tělesné výchovy. Diplomová práce je rozdělena na dvě části - první je syntéza poznatků a druhá je část výzkumná. V první části své práce se zabývám pojmy, které úzce souvisí s integrací a s postoji. Zaměřuji se na různé faktory, které napomáhají úspěšné integraci žáka se speciálními …moreAbstract:
In this thesis I study the teacher attitude towards special needs student integration in Physical education lessons in school. The thesis in divided into two parts - the first part contains synthesis of knowledge and the second part contains research. In the first part I study the concepts in regard of student integration and teacher attitude. I focus on different factors in helping successful special …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 6. 2020
Thesis defence
- Supervisor: doc. Mgr. Martin Kudláček, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HRABICOVÁ, Lucie. Postoje učitelů k integraci ve školní TV. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPalacký University Olomouc
Faculty of Physical CultureMaster programme / field:
Physical Education and Sports / Adapted Physical Activity
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights