Řízení podpory prodeje jako nástroje marketingové komunikace pro budování značky – případová studie portfolia značek Stock s.r.o – Martin Horálek
Martin Horálek
Master's thesis
Řízení podpory prodeje jako nástroje marketingové komunikace pro budování značky – případová studie portfolia značek Stock s.r.o
Management of sales promotion as a part of a promotion mix – case study of Stock Plzeň - Božkov ltd. portfolio of brands
Abstract:
Práce se zabývá tématem podpory prodeje, jež je jedním z dominantních nástrojů komunikačního mixu společností v oboru rychloobrátkového zboží. Cílem práce je poskytnout ucelený náhled na problematiku podpory prodeje zahrnující teoretické poznatky o základních typech tohoto marketingového nástroje a jeho dopadech na business, značku i nakupující. Pro dosažení cíle byla zpracována rešerše akademických …moreAbstract:
The thesis covers the topic of sales promotion which is one of the most dominant part of promotion mix in FMCG business. The aim of the thesis is to provide a comprehensive overview on the topic of sales promotion, including theoretical findings about basic types of this tool and its impacts on business, brand and shopper. To achieve this goal the latest academic findings of foreign experts specialising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 8. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71915
Thesis defence
- Date of defence: 24. 1. 2018
- Supervisor: Martin Machek
- Reader: Ondřej Medřický
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORÁLEK, Martin. \textit{Řízení podpory prodeje jako nástroje marketingové komunikace pro budování značky – případová studie portfolia značek Stock s.r.o}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2017. Available from: https://theses.cz/id/26q80q/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71915
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew -
Sales Promotion and Satisfaction of Dealers: A Case of Havells India Ltd.
Benoy Porathukaran Luiz -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Anastasiya Krasovskaya -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Sabine Koch