Martin Horálek

Master's thesis

Řízení podpory prodeje jako nástroje marketingové komunikace pro budování značky – případová studie portfolia značek Stock s.r.o

Management of sales promotion as a part of a promotion mix – case study of Stock Plzeň - Božkov ltd. portfolio of brands
Abstract:
Práce se zabývá tématem podpory prodeje, jež je jedním z dominantních nástrojů komunikačního mixu společností v oboru rychloobrátkového zboží. Cílem práce je poskytnout ucelený náhled na problematiku podpory prodeje zahrnující teoretické poznatky o základních typech tohoto marketingového nástroje a jeho dopadech na business, značku i nakupující. Pro dosažení cíle byla zpracována rešerše akademických …more
Abstract:
The thesis covers the topic of sales promotion which is one of the most dominant part of promotion mix in FMCG business. The aim of the thesis is to provide a comprehensive overview on the topic of sales promotion, including theoretical findings about basic types of this tool and its impacts on business, brand and shopper. To achieve this goal the latest academic findings of foreign experts specialising …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 8. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 1. 2018
  • Supervisor: Martin Machek
  • Reader: Ondřej Medřický

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71915