Dalimír Wiedermann

Bakalářská práce

Marketingová stratégia vybraného podniku

Marketingová strategie vybraného podniku
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o návrhu marketingové strategie pro vybraný podnik. Zaměřuje se na možnosti aplikování a propojení různých marketingových metod, modelů a strategií. Adaptuje se na současnou dobu, v níž se velká část marketingu zaměřuje na online prostor. Na základě tuzemské nebo zahraniční literatury odráží dostupné řešení současnosti a jejich možnou aplikaci při tvorbě marketingové …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the design of a marketing strategy for a given company. It focuses on the possibilities of applying and connecting various marketing methods, models and strategies. It is adapting to the present time, in which a large part of marketing focuses on online space. Based on domestic or foreign literature, it reflects the available solutions of the present and their possible …více
Abstract:
Táto bakalárska práca pojednáva o návrhu marketingovej stratégie pre vybraný podnik. Zameriava sa na možnosti aplikovania a prepojenia rôznych marketingových metód, modelov a stratégií. Adaptuje sa na súčasnú dobu, v ktorej sa veľká časť marketingu zameriava na online priestor. Na základe tuzemskej alebo zahraničnej literatúry odzrkadľuje dostupné riešenia súčasnosti a ich možnú aplikáciu pri tvorbe …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
  • Oponent: Petr Zimčík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.