Marketingová stratégia vybraného podniku – Dalimír Wiedermann
Dalimír Wiedermann
Bakalářská práce
Marketingová stratégia vybraného podniku
Marketingová strategie vybraného podniku
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o návrhu marketingové strategie pro vybraný podnik. Zaměřuje se na možnosti aplikování a propojení různých marketingových metod, modelů a strategií. Adaptuje se na současnou dobu, v níž se velká část marketingu zaměřuje na online prostor. Na základě tuzemské nebo zahraniční literatury odráží dostupné řešení současnosti a jejich možnou aplikaci při tvorbě marketingové …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the design of a marketing strategy for a given company. It focuses on the possibilities of applying and connecting various marketing methods, models and strategies. It is adapting to the present time, in which a large part of marketing focuses on online space. Based on domestic or foreign literature, it reflects the available solutions of the present and their possible …víceAbstract:
Táto bakalárska práca pojednáva o návrhu marketingovej stratégie pre vybraný podnik. Zameriava sa na možnosti aplikovania a prepojenia rôznych marketingových metód, modelov a stratégií. Adaptuje sa na súčasnú dobu, v ktorej sa veľká časť marketingu zameriava na online priestor. Na základe tuzemskej alebo zahraničnej literatúry odzrkadľuje dostupné riešenia súčasnosti a ich možnú aplikáciu pri tvorbe …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
- Oponent: Petr Zimčík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
Karolína Takáčová -
Marketingová stratégia banky
Ondrej Lopata -
Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach
Jana Stupková -
Marketingová stratégia vstupu podniku na nové trhy
Jakub Matyšák -
Marketingová stratégia vybraného detského zábavného parku
Dominika Pavlíková -
Marketingová stratégia naväčších lyžiarských stredísk skupiny Tatry Mountain Resorts
Tomáš Kovačovič