Ing. Nikola Smekalová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie politických stran

The marketing strategy of political partries
Abstract:
V teoretické části bakalářské práce se zabýváme marketingovou strategií ve volební kampani a podrobně rozebíráme nástroje, které vedou k efektivnímu výsledku ve volbách. V aplikační části je zanalyzována předvolební kampaň Občanské demokratické strany. Poznatky byly získány studiem odborných publikací a aktivním zájmem o funkci marketingu ve volbách.
Abstract:
In the theoretical part of my thesis is dealing with the marketing strategy in the election campaign closely and we dismantled the tools that lead to an efficient outcome in the election. The application part is analyzed campaigning Civic democratic party. The findings were from studies of professional publications and active interest in the marketing function in an election.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Herbert Heissler
  • Reader: PhDr. Marek Matějka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní