Předpoklady dobré spolupráce školního psychologa s pedagogy – Mgr. Zuzana MÜLLEROVÁ
Mgr. Zuzana MÜLLEROVÁ
Doctoral thesis
Předpoklady dobré spolupráce školního psychologa s pedagogy
Cooperation between school psychologists and teachers
Abstract:
Cílem této disertační práce je popsat proměnné a mechanismy, které ovlivňují vztah a spolupráci školních psychologů s učiteli, a jak se tato spolupráce utváří. Poskytuje také doporučení do praxe. Využili jsme kvalitativní metodologický design. Sběr dat byl veden formou polostrukturovaných rozhovorů s 8 učiteli, 10 školními psychology a formou analýzy dokumentů 14 diplomových prací. Analýza byla provedena …moreAbstract:
The aim of the dissertation thesis is to describe the variables and mechanisms that influence the relationship and cooperation between school psychologists and teachers and how this cooperation is formed. It provides practical recommendations based on the results too. We used a qualitative methodological design with data collection conducted in the form of semi-structured interviews with 8 teachers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2024
Thesis defence
- Supervisor: prof. PhDr. Panajotis Cakirpaloglu, DrSc., prof. PhDr. Panajotis Cakirpaloglu, DrSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MÜLLEROVÁ, Zuzana. \textit{Předpoklady dobré spolupráce školního psychologa s pedagogy}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Arts. 2024. Available from: https://theses.cz/id/26tumi/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MÜLLEROVÁ, Zuzana. Předpoklady dobré spolupráce školního psychologa s pedagogy. Olomouc, 2024. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsDoctoral programme / field:
Psychology / Pedagogical Psychology
Theses on a related topic
-
Pozice školního psychologa ve vztahových rámcích školy – z pohledu školního psychologa a učitele
Michaela Majdyšová -
Spolupráce školního speciálního pedagoga a školního psychologa v rámci školního poradenského pracoviště
Gabriela SKULINOVÁ -
Aspekty spolupráce třídního učitele a školního psychologa na střední škole.
Václav SCHAFER -
Limity práce začínajícího školního psychologa
Klára ŠIMKOVÁ -
Vnímání role školního psychologa pedagogickými pracovníky
Martina Kultová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Role speciálního pedagoga v systému zacházení s odsouzenými
Sára Veselská -
Metodika 3A při analýze spolupráce ve výuce čtení a psaní ve 2. ročníku ZŠ
Klára Zatloukalová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
MARKLOVÁ, E.
29/3/2024