Návrh event marketingu sportovního centra – Martin Weintritt
Martin Weintritt
Diplomová práce
Návrh event marketingu sportovního centra
Designing Event Marketing of Sport Centre
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je navrhnout event marketing a konkrétní event sportovního centra pro vhodnou cílovou skupinu potenciálních návštěvníků tohoto eventu, organizovaného firmou Funky Fresh a pod záštitou města Ostravy. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy vzhtahující se k témetu diplomové práce, popis portfolia služeb sportovního centra a popis metodiky při sběru dat. Realizační část …víceAbstract:
The goal of my thesis is to design event marketing and specific event of the sport centre for an appropriate target group of potential visitors of this event, organized by company Funky Fresh and with backing of Ostrava city. In theoretical part basic concept related to the topic is explained as well as description of methodology of data collecting. Implementation part is focused on analysis of current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/105878
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedoucí: Tereza Navrátilová
- Oponent: Martina Gecíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vymezení pojmu cílová skupina senioři
Veronika Fořtová -
Vymezení pojmu cílová skupina senioři
Blanka Matějková -
Budování a řízení vztahů společnosti s vybranou cílovou skupinou zákazníků
Karolína Kaprová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Customer attitude towards online marketing - case study of Amazon in three locations
PIYUSH PIDHADIYA -
Vyhodnocení spokojenosti občanů městského obvodu Slezská Ostrava statutárního města Ostravy s možnostmi sportovního vyžití
Marek Urbánek -
Analýza image města v oblasti sportu
Matěj Kracík -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran