Profil návštěvníka destinace cestovního ruchu Příbramsko – Lukáš CHLASTÁK
Lukáš CHLASTÁK
Bakalářská práce
Profil návštěvníka destinace cestovního ruchu Příbramsko
Visitor's Profile in the Tourism Destination of the Příbram Region
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo sestavit profil návštěvníka destinace Příbramsko. Na základě dotazníkového šetření a analýzy agentury Czech Tourism byl sestaven profil návštěvníka destinace Příbramsko. Na základě výsledků dotazníkového šetření byly vybrány klíčové a perspektivní segmenty destinace. Každému segmentu byl navržen produkt, který by udržel a přilákal více návštěvníků.Abstract:
The main objective of this thesis was to draw up profile of the visitor of destination Příbramsko. On the basis of questionnaire survey and analysis of Czech Tourism agency was compiled visitor´s profile of destination Příbramsko. On the base of results of questionnaire survey, were chosen the key and promising target segments of destination. For each of segments was devised one product, that would …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Zveřejnit od: 30. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Štumpf
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHLASTÁK, Lukáš. Profil návštěvníka destinace cestovního ruchu Příbramsko. Č. Bud., 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Denisa Vršková -
Konkurenceschopnost vybrané destinace cestovního ruchu
Blanka Ježková -
Možnosti rozvoje hyperturistické destinace cestovního ruchu
Martin Remiáš -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Tereza Radová -
Autenticita jako významný faktor rozvoje vybrané destinace cestovního ruchu
Alžběta Hochmanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva