Analýza a návrh crowdsourcingového prostredia pre e-commerce platformu – Bc. Vladimír Kundrát
Bc. Vladimír Kundrát
Master's thesis
Analýza a návrh crowdsourcingového prostredia pre e-commerce platformu
Analysis and design of a crowdsourcing environment for e-commerce platform
Abstract:
The diploma thesis examines possibilities of using the principles of crowdsourcing in the field of print on demand platform. The aim of the thesis is to find out the advantages and disadvantages of this solution, based on competitor analysis, SWOT analysis and by documenting business model through Business Model Canvas. The outcome is presented by website wireframes, conceptual data model and business …moreAbstract:
Diplomová práca skúma možnosti využitia princípov crowdsourcingu v oblasti zákazkovej výroby produktov. Analýzou konkurencie a identifikovaním interných a externých faktorov si kladie za cieľ zistiť, aké výhody a riziká so sebou zavedenie crowdsourcingu prináša. Na základe analýzy je pripravený návrh partnerského systému, ktorý pozostáva z drôtených modelov, konceptuálneho a procesných diagramov.
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/tv89c/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 2. 2019
- Supervisor: doc. RNDr. Tomáš Pitner, Ph.D.
- Reader: Mgr. Peter Halmo
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / field:
Applied Informatics / Service Science, Management and Engineering
Theses on a related topic
-
Dopady e-commerce na maloobchody v České republice
Richard Jelínek -
E-commerce ako prostriedok expanzie na zahraničné trhy
Emma Katarína Halušková -
E-commerce potravin se zaměřením na Rohlík.cz
Michaela Dytrtová -
Návrh marketingové a komunikační strategie pro značku HANAJANA Swimwear v oblasti e-commerce
Jana Bedřichová -
Marketingový mix a jeho analýza e-shopu VYLADĚNÁ By JARA
David Řeřicha -
Vstup firmy pôsobiacej v oblasti e-commerce na zahraničný trh
Nikola Haliarska -
Návrh, realizace a pilotní ověření e-shopu na GNU/GPL platformě
Silvie Třísková -
Tool for Transforming BPMN4FRSS Models to Attack Scenarios
Ondřej Holiš