Eduard Růžička

Bakalářská práce

Gamifikace a její využití v interním prostředí firmy

Gamification and its use in the internal environment of the company
Anotace:
Tato práce se věnuje gamifikaci, což je použití herních prvků v neherním prostředí, a možnostmi jejího využití v interním prostředí firmy. V práci jsou nejdříve shrnuty teoretické poznatky o tématu, zahrnující interní komunikací, cíle a cílové skupiny gamifikace a potřebné kroky k implementaci kvalitního, gamifikovaného řešení uvnitř podniku.Tyto poznatky jsou využity v návrhu a tvorbě interní, gamifikované …více
Abstract:
This thesis deals with gamification, which is the use of game elements in a non-gaming envi-ronment, and the possibilities of its use in the internal environment of the company. The the-sis summarizes the theoretical knowledge about the topic, including internal communication, goals and target groups of gamification and the necessary steps to implement a quality, gami-fied solution within the enterprise …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
  • Vedoucí: Tomáš Bruckner
  • Oponent: Radek Oliva

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73249

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika