Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě – Zuzana DOBŠÍČKOVÁ
Zuzana DOBŠÍČKOVÁ
Bakalářská práce
Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě
Effective use of sales-promotion tools at retail
Anotace:
V posledních letech vzrůstá rezistence spotřebitelů vůči reklamním sdělením, která jsou podávána tradiční masovou formou. Z výzkumů vyplývá, že až 70 % nákupních rozhodnutí je učiněno přímo na prodejní ploše. K tomu, aby toto rozhodnutí bylo věnováno výrobku, který chceme, je potřeba zákazníka správně oslovit. Důležitý komunikačním prvkem jsou proto POP materiály, které dokážou podnítit zákazníkovu …víceAbstract:
In recent years, the resistance of consumers to advertising messages, which are given by traditional mass, increases. Researches show that up to 70% of buying decisions are made right on the sales floor. In order to make this decision devoted to a specific product, it is needed to address a customer in the right way. Therefore POP materials are very important communication element, which are able to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
18740
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOBŠÍČKOVÁ, Zuzana. Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vnímání in-store komunikace společnosti Albert Česká republika, s.r.o. jejímí zákazníky a vliv na nákupní rozhodování
Karolína Lisztwanová -
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
František Kuděj -
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
Pavel Kratochvíl -
Efektivita in-store marketingu
Gabriela Turková -
Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
Alžběta Lyková -
Analýza in-storové komunikace u promovaných produktů společnosti Nestlé ČR, s.r.o.
Simona Berková -
Komparace využívání in-store marketingu v Česku a Finsku
Milan KOCÁB -
Optimalizace in store komunikace v obchodním řetězci Ahold
Jiří Vejmelka