Alena Farková

Master's thesis

Digital Communication Strategy for Tassimo Brand

Strategie digitální komunikace značky Tassimo
Anotácia:
Diplomová prace studuje studuje téma online kommunikace v České Republice a zkoumá online komunikaci značky Tassimo. Teoretická část je zaměřena na online kommunikaci a studii různých komunikačních kanalů. V jedné sekci je pozornost soustředěna zejména na výhody jednotlivých komunikačních kanalů a možnosti vyhodnocení effectivity komunikace přes různé komunikační kanály. V další sekci této časti je …viac
Abstract:
Costumer communication uses different methods for interacting with the customers and sharing the brand message with them ranging from mass advertising, such as television commercials and print, to personal selling in the stores. Thanks to the significant technological improvements at the turn of the millennium new ways of communication became available, especially thanks to the introduction of the …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2013
  • Vedúci: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Renata Houzarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/62263