Modernizace volebních kampaní na úrovni voleb druhého řádu – Vojtěch KŮGEL
Vojtěch KŮGEL
Bachelor's thesis
Modernizace volebních kampaní na úrovni voleb druhého řádu
Modernization of electoral campaigns at second-order elections
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá diachronním srovnáním dvou volebních kampaní politické strany M.O.R ve Zlínském kraji. Jakožto nová strana na politickém trhu poprvé kandidovala ve volbách druhého řádu v roce 2010 a posléze v roce 2012. V obou těchto volbách byly zřetelné snahy o moderní pojetí politické kampaně s využitím specializované agentury a odborných poradců. Smyslem této práce je proto srovnávat …moreAbstract:
This bachelor thesis refers to the diachronic comparison of two election campaigns of the political party M.O.R in the Zlín region. As a new party, it took a part in both 2010 elections and 2012 elections. During these elections, there was and effort of the party to manage the political campaign in a modern way by using a special marketing agency and political advisors. The goal of the thesis is to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014
Accessible from:: 30. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Eva Lebedová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KŮGEL, Vojtěch. Modernizace volebních kampaní na úrovni voleb druhého řádu. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Politics / Politics and European Studies
Theses on a related topic
-
Politický marketing a volebná kampaň v Českej republike v roku 2006
Monika Dudášová -
Analýza komunikace hnutí "ANO 2011" na základě teorií politického marketingu a populismu
Martin URBANÍK -
Politický marketing a komunální volby na Mostecku
Michaela Chaloupková -
Volby do Evropského parlamentu 2019 v ČR z pohledu politického marketingu
Markéta Růžičková -
Politický marketing zvolených politických stran se zaměřením na sociální média - volby do Poslanecké sněmovny České republiky 2021
Dominik HOLEČEK -
Politický marketing hnutí ANO před volbami do Senátu v roce 2018
František Novotný -
Politický marketing ve volebních kampaních v rámci voleb do Zastupitelstva Ústeckého kraje
Martin Tancoš -
Politický marketing krajských voleb 2016
Jan Zipser
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights