Lukáš Umlauf

Master's thesis

Vliv atributů „zelené“ značky na spotřebitele generace Mileniálů

The influence of the attributes of the "green" brands on the Millennial generation consumers
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tématy, jež v sobě zahrnují problematiku značky, spotřebního chování, green marketingu a jeho strategií v kontextu spotřebitelů generace Mileniálů, kteří v jsou ústředními aktéry výzkumu provedeného replikací již uskutečněného výzkumu ve Spojených státech amerických v roce 2013. Cílem této práce je na základě dat získaných aktuálním výzkumem zodpovědět dvě výzkumné otázky …more
Abstract:
This thesis deals with topics that include the issues of brand, consumer behaviour, green marketing and its strategy in the context of consumers of the Generation of Millennials, who are crucial players in research currently conducted by replicating research already conducted in the United States in 2013. The goal of this work is based on data obtained by current research to answer two research questions …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2022
  • Supervisor: Jan Závodný Pospíšil
  • Reader: Martin Musil

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85565