Lukáš Umlauf

Diplomová práce

Vliv atributů „zelené“ značky na spotřebitele generace Mileniálů

The influence of the attributes of the "green" brands on the Millennial generation consumers
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématy, jež v sobě zahrnují problematiku značky, spotřebního chování, green marketingu a jeho strategií v kontextu spotřebitelů generace Mileniálů, kteří v jsou ústředními aktéry výzkumu provedeného replikací již uskutečněného výzkumu ve Spojených státech amerických v roce 2013. Cílem této práce je na základě dat získaných aktuálním výzkumem zodpovědět dvě výzkumné otázky …více
Abstract:
This thesis deals with topics that include the issues of brand, consumer behaviour, green marketing and its strategy in the context of consumers of the Generation of Millennials, who are crucial players in research currently conducted by replicating research already conducted in the United States in 2013. The goal of this work is based on data obtained by current research to answer two research questions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
  • Vedoucí: Jan Závodný Pospíšil
  • Oponent: Martin Musil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85565