Vliv atributů „zelené“ značky na spotřebitele generace Mileniálů – Lukáš Umlauf
Lukáš Umlauf
Diplomová práce
Vliv atributů „zelené“ značky na spotřebitele generace Mileniálů
The influence of the attributes of the "green" brands on the Millennial generation consumers
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématy, jež v sobě zahrnují problematiku značky, spotřebního chování, green marketingu a jeho strategií v kontextu spotřebitelů generace Mileniálů, kteří v jsou ústředními aktéry výzkumu provedeného replikací již uskutečněného výzkumu ve Spojených státech amerických v roce 2013. Cílem této práce je na základě dat získaných aktuálním výzkumem zodpovědět dvě výzkumné otázky …víceAbstract:
This thesis deals with topics that include the issues of brand, consumer behaviour, green marketing and its strategy in the context of consumers of the Generation of Millennials, who are crucial players in research currently conducted by replicating research already conducted in the United States in 2013. The goal of this work is based on data obtained by current research to answer two research questions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85565
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
- Vedoucí: Jan Závodný Pospíšil
- Oponent: Martin Musil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85565
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Perception of the Sharing Economy Among Generation Y: Example of the City of Brno
Valeriy Ni -
Životní styl generace mileniálů
Lenka Javorová -
Změny v příjmech a přístupu k problematice životního prostředí a biopotravin u generace mileniálů ve Vietnamu
Hung Cuong Hoang -
To what extent is green product relevant for generation Z? The future of green product in automotive industry.
Petra Lauerová -
Analýza Green Marketingu
Patrícia Čepáková -
Analýza green marketingu výrobkové řady Garnier Organic
Barbora Brožková -
Influencer marketing a udržitelnost
Ivana Mikulková -
Green marketing v oblasti rychlé módy
Marek Kuklík