Ivan Polák

Master's thesis

Perception of the Hard Rock Brand by Czech University Students

Vnímání značky Hard Rock Cafe českými vysokoškolskými studenty
Abstract:
Cílem této práce je zmonitorovat vnímání značky Hard Rock Cafe mezi vysokoškolskými studenty v České republice. Hard Rock Cafe Praha je kombinací restaurace, baru a rockového klubu a je provozovaný mezinárodní společností Hard Rock International. Cílem tohoto výzkumu je identifikovat možnosti růstu počtu místních zákazníků. Zkoumaný segment je podskupina budoucích potenciálních zákazníků. Práce prezentuje …more
Abstract:
The goal of this thesis is to understand perception of the Hard Rock brand in the Czech Republic among university students. Hard Rock Cafe Prague is a combination of a restaurant, bar, and rock club operated by the hospitality corporation Hard Rock International. The studied segment can be seen as a group of potential customers in long term, and this research should identify opportunities for growth …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 9. 2011
  • Supervisor: Miroslav Karlíček
  • Reader: Václav Vítek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28663